|  

 +90 (216) 452 8612

 bilgi@caytas.com.tr

Müşteri Deneyimini En İyi Yöneten Çay Markası Çaykur.


“Müşteri Deneyimini En İyi Yöneten Markalar”ın yarıştığı A.L.F.A. Awards’ta kazananlar belli oldu. Araştırma metodolojisi, saha çalışması ve 64 bin kullanıcısı bulunan “Türkiye’nin Sesi Paneli” üzerinden Xsights Araştırma ve Danışmanlık tarafından gerçekleştirilen A.L.F.A Awards’ta, 26 kategoride deneyimi en iyi yaşatan markalar belirlendi. Alkolsüz & Gazsız İçecek Kategorisi ve Çay kategorisinde Müşteri deneyimini en iyi yaşatan marka olarak ÇAYKUR seçildi.


Marketing Türkiye tarafından organize edilen A.L.F.A. ödülleri ürünü satmak değil, sattıktan sonra da o hizmeti sürdürülebilir kılmak ve sonuçlarını çok uzun yıllar almakla değerlendirilen bir ödül olmasından dolayı daayrı bir önem taşıyor.

ÇAYKUR Sevgiyle üretilen, tüketilen ve deneyimlenen hayatın her anına tanıklık eden bizden bir marka .Bir üründen çok daha fazla anlam içeren Çaykur aldığı bu ödüllerle birlikte tüketicilerin zihnindeki ve pazardaki güçlü konumunu korumaya devam ettiğini bir kez daha gözler önüne sermiş oldu.


ID : 1488197751532132, 16.06.2017 14:15:51 - 226
PAYLAŞ :  |